Smog i reinkarnacja

Pewna rzecz nie dawała mi spokoju. Gdzie nie spojrzę- szaro. Na ulicy –  szary śnieg, na ścianach  – szara farba, na balkonie – szare gołębie, ponad drzewami – wszyscy wiemy co. Szaro, lutowo, smogowo. Musi to na mnie wpłynąć, przecież w radiu mówią, że jest tragicznie, że niedługo trudno nam będzie dostrzec sąsiada idącego z naprzeciwka. Postanowiłam więc, jako dobry obywatel, wpasować się w panujący klimat szaro-buru. Natknęłam się na jeden z wisiorów, który wykonałam kilka miesięcy temu. Bordowa perła, pomarańczowe karneole, zdecydowanie zbyt kolorowo. Od wczoraj pracując nad zmianą klimatu nadałam mu nowy, smogowy wygląd. Mocno oksydowane srebro i perły. Industrialnie, zdecydowanie lepiej, ulżyło mi.

Wisior wykonany ze srebra próby 925 mocno oksydowanego i delikatnie polerowanego, zawieszonego na cienkim woskowanym sznurku jubilerskim. Długość zawieszki ok. 6 cm, całości ok. 43cm.

Ta praca nie ma jeszcze swojego właściciela. Jeżeli jesteś zainteresowany skontaktuj się ze mną.

Leave a Reply

