orient shell

Czasem tak mam. Rozglądam się za ciekawymi kamieniami do oprawy, wpada mi takie coś w ręce, nabywam to z niemałą radością, oglądam, zachwycam się, myślę co by tu z tym zrobić i tak tylko na chwilę, żeby mieć miejsce na stole… wkładam do szuflady. I leży. Potem wyciągam, zabieram się za projekt i znowu wkładam do szuflady i znowu leży…i czekam, aż może dojrzeje we mnie jakaś myśl, taka mała, od której zacznę, chociaż taka która pomoże ruszyć, a potem to już samo pójdzie, no ale… nie tym razem…tak różnie długo może to trwać.:) Aż przyjdzie czy to szczególna okazja, czy to pomysł, czy zniecierpliwienie – w tym ostatnim przypadku czasem pomaga, ale i tak musi być i idea i okazja. 🙂

Tak było z tą muszlą, która od razu wpadła mi w oko. I się z nią zaprzyjaźniłam, bo w całości przypominała mi taki mały błyszczący fragment, który pokryły podwodne malutkie wodne żyjątka. Nie leży już w szufladzie.

Wisior wykonany jest ze srebra oksydowanego i polerowanego próby 930 i 999. Długość ok. 6 cm. Drut o zróżnicowanej grubości i fakturze okala opalizującą w barwach bieli, żółci i pomarańczy muszlę z dalekich stron.

Leave a Reply

